AliExpress krok po kroku

FAQ – najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów na Aliexpress

Ogólne

Czym jest Aliexpress?
Jak zainstalować aplikację Aliexpress na komórce/tablecie?

Moje konto

Jak założyć konto?
Jak dodać swoje dane do wysyłki?
Czym jest “Wishlist”?
Czemu nie mogę dodać produktu do koszyka?
Jak zmienić swój adres e-mail?
Jak usunać konto z Aliexpress?

Moje zamówienia

Jak robić zakupy?
Jak zapłacić?
Jak zamówić produkt z hasłem / kodem rabatowym??
Jak zadać pytanie sprzedawcy dotyczące konkretnego produktu?
Czy zakupy na Aliexpress są bezpieczne?
Ile kosztuje przesyłka?
Ile czasu mam czekać na przesyłkę?
Jak śledzić swoją przesyłkę?
Co to jest “Processing Time” i Purchase Protection”?
Kiedy można się spodziewać dodatkowych opłat?
Jak mogę zmienić swoje zamówienie?
Jak anulować zamówienie?
Czemu moje zamówienie zostało zamknięte?
Jak potwierdzić otrzymanie zamówienia?
Jak wydłużyć ochronę zamówienia?
Jak usunąć zamówienie?
Jak wystawić opinię o produkcie?
Jak zmienić opinię o produkcie?
Co zrobić kiedy przesyłka dotrze?

Reklamacje

Co zrobić, jeśli przesyłka jest uszkodzona, niekompletna lub nie dotrze podczas trwania czasu ochrony?
Co to jest “Dispute”?

Kupony i monetki

Kupony za monetki w aplikacji AliExpress, o co z tym chodzi? – osobny wpis

 

Ogólne

Czym jest Aliexpress?

Jest to platforma zakupowa podobna do naszego polskiego Allegro gdzie różni sprzedawcy prowadzą swoje sklepy i oferują towar w przeróżnych cenach. Aliexpress jest częścią grupy Alibaba, do której również należą takie portale jak Alibaba.com czy Tmall.com. Aliexpress domyślnie jest w języku angielskim lecz możemy skorzystać z maszynowego tłumaczenia, które nie jest idealne ale znacząco ułatwia poruszanie się po portalu.

Jak zainstalować aplikację Aliexpress na komórce/tablecie?

Aliexpress udostępnia bezpłatną aplikację dla Androida oraz iOS’a. Aby ją pobrać z Sklepu Play lub iTunes wystarczy, że klikniesz w obrazek niżej. 🙂

tb12esqipxxxxbaxvxx6n6azvxx-320-240

Moje konto

Jak założyć konto?

Aby założyć konto, wystarczy przejść do formularza rejestracyjnego Aliexpress. Założenie konta zajmuje dosłownie kilka minut. Wystarczy podać e-mail, imię, nazwisko, hasło oraz kod weryfikacyjny z obrazka. Po założeniu konta należy sprawdzić skrzynkę e-mailową i aktywować swoje konto poprzez kliknięcie w link aktywacyjny znajdujący się w wiadomości. To takie proste! 🙂

Jak dodać swoje dane do wysyłki?

Po zalogowaniu w prawym górnym rogu klikamy “My Aliexpress”, następnie po lewej stronie w menu “Shortcuts” klikamy w “My Shipping Address” i wybieramy “Add a new address”. W kolejnym kroku należy wpisać swoje dane nie stosując polskich znaków np. Śląsk powinniśmy podać jako Slask. DOTYCZY TO KAŻDEGO POLA DO UZUPEŁNIENIA!

shippingaddress

W rubrykę “Contact Name” wpisujemy swoje imię i nazwisko. Następnie wybieramy kraj. W “Street Address” uzupełniamy ulicę wraz z numerem domu/mieszkania. W polu “City” podajemy nasze miasto, a w “State/Province/Region” nasze województwo, “Zip/Postal Code” oznacza kod pocztowy. Następnie wpisujemy numer telefonu lub komórki (nie jest to obowiązkowe, część osób wpisuje nieprawdziwy, ale może być pomocny dla listonosza lub kuriera). Należy pamiętać o podaniu numeru kierunkowego do danego państwa (48 – Polska) oraz numeru kierunkowego miasta (np. 32 Katowice).

Czym jest “Wishlist”?

“Wishlist” to nic innego jak lista życzeń. W tym miejscu możesz przechowywać przedmioty, którymi jesteś zainteresowany ale z jakiegoś powodu nie chcesz lub nie możesz ich kupić. Można tworzyć osobne kategorie “Wishlist” tak aby sortować przedmioty dzięki czemu nasza lista stanie się przejrzysta. Maksymalnie można stworzyć 10 list życzeń po 1000 produktów w każdej.

Czemu nie mogę dodać produktu do koszyka?

Prawdopodobnie masz za dużo produktów w koszyku. W koszyku może być maksymalnie 100 produktów.

Jak zmienić swój adres e-mail?

Przejdź do zakładki “My Aliexpress”.

Następnie wybierz “Account Settings”.

W kolejnym kroku wybierz “Edit Settings”.

Następnie kliknij w “Change Email Address”.

Wyświetli Ci się kolejna strona na której będą dwie metody zmiany adresu email. Pierwsza poprzez weryfikację starego maila i druga przy pomocy kontaktu ze wsparciem technicznym. Używając pierwszej metody na stary adres email dostajemy kod weryfikacyjny który wprowadzamy w kolejnym kroku wraz z nowym adresem email. 🙂

Jak usunać konto z Aliexpress?

Przejdź do zakładki “My Aliexpress”.

Następnie wybierz “Account Settings”.

W kolejnym kroku wybierz “Edit Settings”.

Na kolejnej stronie pojawią się dane Twojego konta obok których widnieje napis “Deactivate Account”. Kliknij go 🙂

Moje zamówienia

Jak robić zakupy?

Po pierwsze znajdź interesujący Cię przedmiot. Skorzystaj z wyszukiwarki na głównej stronie Aliexpress. Najlepiej jest szukać przedmiotów w języku angielskim.

Wpisując nazwę produktu po polsku jest ona tłumaczona maszynowo na język angielski i nie zawsze może nam się wyświetlić to czego szukamy.

Po kliknięciu w lupkę dodatkowo możemy ustawić zaawansowane opcje wyszukiwania.

Price: min – max – czyli cena minimalna i maksymalna (pamiętajcie, że symbolem dziesiętnym jest tutaj “.” zamiast “,”. 🙂

Free Shipping – darmowa dostawa.

Kolejną opcją jest wyszukiwanie tylko aukcji które mają ocenę 4 gwiazdki lub więcej.

App Only deals – promocje tylko na aplikacji Aliexpress.

Domestic Returns – zwrot produktu w Twoim kraju.

Sort by – sortowanie – Best Match (najlepsze dopasowanie), Orders (liczba zamówień), Newest (najnowsze), Seller rating (ocena sprzedawcy), Price: low to high (cena od najniższej do najwyższej), Price: high to low (cena od najwyższej do najniższej).

Jeżeli nie wiesz jak produkt się nazywa skorzystaj z listy kategorii znajdującej się po lewej stronie lub kategorii proponowanych przez Aliexpress.

Następnie przejdź do wybranej aukcji – wybierz liczbę sztuk, kolor, rozmiar itp. a następnie kliknij “Add to cart” lub “Buy now”. Wybierając “Add to cart” dodasz przedmioty do swojego koszyka i możesz wrócić do poszukiwania interesujących Cię przedmiotów. Po dodaniu zakupów do koszyka chcąc za nie zapłacić musimy kliknąć w koszyk “Cart”, a następnie nacisnąć na przycisk “Buy from this seller”(komputer) lub “Buy”(aplikacja mobilna). Dodatkowo w aplikacji istnieje możliwość wyboru kilku przedmiotów od różnych sprzedawców naraz czego nie da się zrobić przez stronę internetową. Natomiast wybierając “Buy now” przejdziesz bezpośrednio do podsumowania oraz płatności.

Jak zapłacić?

Aliexpress honoruje kilka form płatności.

  1. Karta płatnicza – zanim zapłacisz przy pomocy karty sprawdź w swoim banku tabelę opłat aby nie zaskoczyła Cię ewentualna dodatkowa opłata za przewalutowanie lub płatność kartą za granicą. Do dokonania transakcji kartą płatniczą niezbędne są dane takie jak: imię i nazwisko posiadacza karty, jej numer, data ważności oraz trzycyfrowy kod zabezpieczający (CVV dla Visa, CVC dla MasterCard) lub czterocyfrowy kod CID dla kart American Express.
  2. Karta pre-paid – karta przepłacona, działa na zasadzie subkonta, które możemy doładowywać dowolną kwotą. Jest ona bezpieczniejsza od używania karty płatniczej ponieważ przy ewentualnej kradzieży danych (tzw. phishing) złodziej będzie miał “do dyspozycji” jedynie środki z subkonta. Taką kartę możesz otrzymać w swoim banku często bez dodatkowych opłat. Operacja płatności wygląda identycznie jak w przypadku karty płatniczej.
  3. Alipay – jest to chiński odpowiednik PayPal’a. Do konta Alipay możemy dodać kartę płatniczą co pozwoli nam w przyszłości na szybsze zakupy na Aliexpress. Dodatkowo posiadacze konta Alipay otrzymują szybsze zwroty pieniędzy.
  4. Aliexpress Pocket – jest to wirtualny portfel, który możemy doładowywać za 10$, 20$, 50$, 100$ lub 150$. Dzięki niemu możemy dokonywać szybkich płatności oraz możemy liczyć na szybkie zwroty pieniędzy.
  5. PayU.
  6. Przelewy24.

Jak zamówić produkt z hasłem / kodem rabatowym?

Wiele grup Aliexpressowych otrzymuje hasła rabatowe, aby zamówić produkt ze zniżką po dodaniu go do koszyka kliknijcie na przycisk “Buy from this selle”, a następnie koniecznie wpiszcie hasło rabatowe w pole “Leave a message for this seller” oraz wybierzcie metodę płatności “Other payment method”. W kolejnym kroku naciśnijcie na przycisk “Place order”.

Na następnej stronie klikamy “Cancel payment and return to AliExpress”.

Teraz musicie poczekać na zamianę ceny przez sprzedawcę, zazwyczaj robią to oni wciągu 24h (pamiętajcie o różnicy czasowej 🙂 ). Po zmianie ceny otrzymujecie wiadomość e-mail z powiadomieniem, teraz pozostaje tylko zapłacić za produkt i cieszyć się z rabatu 🙂 .

Jak zadać pytanie sprzedawcy dotyczące konkretnego produktu?

Po znalezieniu interesującego nas produktu, po lewej stronie na aukcji zaraz obok detalów produktu będzie widoczna taka ikonka:

Wystarczy kliknąć w “Contact Now” a następnie wpisać wiadomość i nacisnąć przycisk “Send”.

Czy zakupy na Aliexpress są bezpieczne?

Tak, zakupy na tym portalu są jak najbardziej bezpieczne. Nad bezpieczeństwem Twojej transakcji czuwa protokół SSL (tak to ta zielona kłódka przy adresie strony 🙂 ). Większość osób nie ufa zakupom w takich miejscach, martwiąc się o swoje pieniądze – tutaj też Aliexpress nas chroni – sprzedawca nie otrzyma pieniędzy, do momentu potwierdzenia otrzymania zamówienia przez kupującego. W ten sposób sprzedawca jest niejako zmuszony do wysłania zamówienia, ponieważ inaczej nigdy nie otrzyma za nie zapłaty. A co w przypadku kiedy paczka nie dotrze? Aliexpress zapewnia całkowity zwrot kosztów za zamówienie, kiedy przesyłka nie dotrze w wyznaczonym 60 dniowym czasie ochrony. Możliwy jest również częściowy zwroty kosztów, kiedy przesyłka dociera niekompletna lub uszkodzona. Aby otrzymać zwrot, musimy otworzyć “Dispute”, czyli spór, ale o tym za chwilę.

Ile kosztuje przesyłka?

Najczęściej przesyłka jest darmowa. Czasami przesyłka może być płatna zawsze, lub do wybranych krajów. Aby przeglądać oferty z darmową przesyłką, należy zaznaczyć filtr “free shipping” (w aplikacji należy dodatkowo kliknąć “wyślij zgłoszenie”, nie wystarczy kliknąć cofnij). Najbardziej rozpowszechnioną formą darmowej przesyłki jest przesyłka nierejestrowana, czyli taka, której drogę możemy śledzić, najczęściej, tylko do momentu opuszczenia paczki z Chin. Zdarza się jednak, że sprzedawcy oferują przesyłkę rejestrowaną, ale najczęściej dla droższych zamówień. Co oznacza “droższe”? Na to nie ma reguły, u jednego sprzedawcy będzie to 5$ u innego 15$. Można to sprawdzić tutaj:

koszty-przesylkki

Niektórzy sprzedawcy oferują możliwość wybrania przesyłki rejestrowanej za dodatkową opłatą. Jeśli interesuje Cię taka przesyłka szukaj przesyłki gdzie widnieje informacja “Tracking information avaliable”.

Ile czasu mam czekać na przesyłkę?

Aliexpress domyślnie daje czas 60 dni ochrony, podczas których paczka powinna dojść. Nie oznacza to oczywiście, że na każdą paczkę będziemy czekać aż dwa miesiące. Najczęściej trwa to 3-4 tygodnie. Oczywiście zdarzają się paczki, które przychodzą w 10 dni oraz takie, których nie znajdziemy w skrzynce nawet po 60 dniach. Co wtedy? O tym również za chwilę.

Jak śledzić swoją przesyłkę?

Jeżeli wybrałeś rejestrowaną formę przesyłki możesz śledzić aktualne położenie Twojej przesyłki na stronie Poczty Polskiej lub innych serwisach takich jak 17track. Przesyłka jest rejestrowana kiedy jej numer trackingowy wygląda na przykład tak: RQ123456789CN – na początku misi być literka R, później 9 cyfr, a na końcu dwuliterowy kod państwa, z którego przesyłka została nadana (CN – Chiny, MY – Malezja, itp.). Tylko takie przesyłki można monitorować. Inne, przykładowo takie, których numery trackingowe składają się z samych liter, to przesyłki nierejestrowane. Wtedy nie należy zwracać uwagi na tracking – często pokazuje kompletnie nieprawdziwe informacje, wtedy Twoim jedynym zadaniem jest pilnowanie czasu ochrony.

Co to jest “Processing Time” i Purchase Protection”?

“Processing Time” to czas jaki ma sprzedawca na zapakowanie i wysłanie Twojej paczki. Jeśli sprzedawca nie zrobi tego w wyznaczonym czasie zamówienie zostanie automatycznie zamknięte, a pieniądze wrócą do ciebie w ciągu 14 dni roboczych.

“Purchase Protection” jest to czas ochrony, podczas którego Twoja przesyłka powinna do Ciebie dotrzeć. Jeśli czas ochrony dobiega końca, a Ty nadal nie otrzymałeś swojej paczki, możesz otworzyć spór lub poprosić sprzedawcę o przedłużenie tego czasu. Są okresy w roku kiedy poczta jest przeładowana i paczki przychodzą bardzo późno. Jest to spowodowane zwiększoną ilością zamówień na przykład po evencie 11.11. Wtedy można przymknąć oko na czas ochrony jeśli znamy sprzedawcę i wiemy, że jest uczciwy.

Kiedy można się spodziewać dodatkowych opłat?

Stanowcza większość paczek przechodzi bez żadnych dodatkowych opłat. Można się ich jednak spodziewać w momencie kiedy kupujemy coś o znacznej wartości lub kiedy wybierzemy kuriera jako formę dostawy. Przesyłki o wartości poniżej 150 euro nie podlegają ocleniu, a po przekroczeniu tej kwoty można spodziewać się opłaty celnej w wysokości od 3-8% wartości zamówienia. Jeśli nasza paczka zostanie zatrzymana przez Urząd Celny informacja taka zostanie wyświetlona w trackingu jako “zatrzymanie przesyłki w cle”. Status ten poprzedza “Zatrzymanie przesyłki przez Urząd Celny” wtedy jeszcze nie trzeba się martwić, przesyłka może być zwolniona bez żadnych opłat.

Sprzedawcy wysyłając towar muszą wypełnić deklarację, którą naklejają wraz z adresem na paczce. Muszą tam zaznaczyć jaki charakter ma paczka i opisać co w niej jest. Najczęściej oznaczają paczki jako “Gift”. W ten sposób jesteśmy dodatkowo chronieni przed opodatkowaniem naszej przesyłki podatkiem VAT – jest to 23% wartości produktów. Wszystkie paczki, które takiego oznaczenia nie posiadają, a ich wartość przekracza 22 euro podlegają podatkowi VAT. Natomiast te, które sprzedawca oznaczy w ten sposób są wolne od tego podatku do kwoty 45 euro.

Możesz dodatkowo napisać wiadomość do sprzedawcy z prośbą o oznaczenie przesyłki w ten sposób, tak dla bezpieczeństwa, bo wiadomo, wszyscy jesteśmy ludźmi i lubimy czasem o czymś zapomnieć 🙂

Wszystkie opłaty pokrywa kupujący.

Po zatrzymaniu przezyłki przez Urząd Celny otrzymasz list, którym będą podane niezbędne dokumenty, które należy dostarczyć drogą mailową lub pocztą. Jest to PESEL odbiorcy przesyłki, zrzut z aukcji i potwierdzenie przelewu. Można również dostarczyć zrzut z zakładki “finanse” jeśli kupowałeś przedmiot, na który miałeś kupon.

Kupując droższe rzeczy warto szukać takich sprzedawców, którzy oferują wysyłkę z magazynów z Europy, wtedy znacząco zmniejszamy prawdopodobieństwo dodatkowych opłat.

Jak mogę zmienić swoje zamówienie?

Niestety po złożeniu zamówienia nie moża go zmienić. Pozostją tylko dwie drogi:
1.Poproś sprzedawcę o anulowane zamówienia i złoż nowe poprawne zamówienie.
2.Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane możesz spróbować napisać do sprzedawcy aby zmienił zamówienie.

Jak anulować zamówienie?

Aby anulować zamówienie przejdź do “My Orders” i odnajdź swoje zamówienie. Kliknij w przycisk “Cancel Order” a następnie wybierz powód anulowania zamówienia.

WAŻNE!
1.Zamówienie może być anulowane jeżeli nie zostało jeszcze wysłane.
2.Jeżeli zapłaciłeś już za zamówienie jego anulowanie musi być zaakcpetowane przez sprzedawcę. Jeżeli sprzedawca się zgodzi to pieniążki wracają na Twoje konto, w przeciwnym wypadku zamówienie zostanie wysłane.

Czemu moje zamówienie zostało zamknięte?

Jeżeli zamówienie zostanie anulowane Aliexpress powiadomi Cie o tym mailowo. Dodatkowo powód anulowania możesz odnaleźć w zakładce “My Orders”, następnie odnajdź swoje zamówienie i kliknij “View Detail”.

Jak potwierdzić otrzymanie zamówienia?

Przejdź do zakładki “My Orders” i odszukaj swoje zamówienie. Przyciśnij “Confirm Order Received”. Następnie zaznacz produkt, który otrzymałeś i przyciśnij “Confirm Goods Received”.

Jak wydłużyć ochronę zamówienia?

Przejdź do zakładki “My Orders” i odszukaj swoje zamówienie. Następnie kliknij “Extend Processing Time” i wpisz czas wydłużenia ochrony.

Jak usunąć zamówienie?

Przejdź do zakładki “My Orders” i odszukaj swoje zamówienie. Następnie kliknij w ikonkę śmietnika i naciśnij “Delete Order”. Zamówienie zostanie przeniesione do zakładki “Deleted Orders”. Jeżeli chcesz je usunąć całkowicie odszukaj je w zakładce “Deleted Orders” i kliknij “Permanently Delete Order”.

Jak wystawić opinię o produkcie?

Przejdź do zakładki “My Orders” następnie klikij po lewej stronie “Manage Feedback” i wybierz “Orders Awaiting My Feedback”. Odszukaj produkt, dla którego chcesz wystawić komentarz i kliknij “Leave Feedback”.

Jak zmienić opinię o produkcie?

Jeżeli wystawiłeś już opinię o produkcie to niestety nie ma możliwości jej zmiany ale zawsze możesz zostawić dodatkowy komentarz.

Co zrobić kiedy przesyłka dotrze?

Moment kiedy listonosz zapuka do naszych drzwi jest wyczekiwany przez każdego Aliholika. Nagrywaj otwieranie każdej paczki! W ten sposób będziesz posiadał dowód na to, że paczka przyszła niekompletna, został wysłany zły produkt lub towar jest uszkodzony, a sprzedawca nie będzie miał żadnych wątpliwości, że wina nie leży po Twojej stronie. Ułatwi Ci to przeprowadzenie sporu o całkowity lub częściowy zwrot kosztów przesyłki.

Kiedy już otworzyłeś paczkę, sprawdziłeś, że Twoje zamówienie przyszło kompletne i nieuszkodzone, i jesteś zadowolony z jakości otrzymanych produktów należy potwierdzić otrzymanie zamówienia. Tylko wtedy sprzedawca otrzyma od Aliexpress pieniądze za zrealizowane zamówienie. Musisz również wystawić “Feedback” czyli opinię dotyczącą produktu i przebiegu transakcji. We wszystkich pozycjach należy zaznaczyć odpowiednią ilość gwiazdek zgodnie ze swoim sumieniem. Najczęściej, jeśli z zamówieniem nie było żadnych problemów zaznaczamy 5 gwiazdek. Dobrze, jeśli napiszesz kilka słów na temat swojego zamówienia – czy był problem z kontaktem ze sprzedawcą, czy produkt jest dobrej jakości, czy jest zgodny z opisem. Dodatkowo możesz dodać zdjęcie, które bardzo ułatwia decyzję innym kupującym – mają oni szanse na obejrzenie produktu takim jaki jest w rzeczywistości.

Reklamacje

Co zrobić, jeśli przesyłka jest uszkodzona, niekompletna lub nie dotrze podczas trwania czasu ochrony?

Zdarza się, że w paczce jest coś czego nie zamówiliśmy, czegoś brakuje, jest uszkodzone lub po prostu paczka zaginęła podczas transportu i nie dotarła podczas 60-cio dniowego czasu ochrony. Napisz do sprzedawcy i opisz mu sytuację, większość z nich jest chętna do współpracy, zależy im bowiem na dobrej opinii i Twoim feedback’u. Możecie się dogadać w wiadomości, że sprzedawca wyśle ponownie zamówienie lub dośle brakujące elementy. Jeśli zaś sprzedawca nie poczuwa się do odpowiedzialności za źle zabezpieczony towar lub niekompletne zamówienie możesz otworzyć “Dispute” czyli spór. Tutaj będzie bardzo pomocny filmik z otwierania paczki – jest to niezbity dowód, że uszkodzenie towaru nie powstało z Twojej winy lub, że nie odłożyłeś części zamówienia na bok. Najlepiej jest wrzucić taki filmik na YouTube, a następnie w opisie problemu w sporze umieszczamy link do filmiku.

Co to jest “Dispute”?

“Dispute”, czyli spór, służy do dochodzenia swoich roszczeń wobec sprzedawcy, który nie wywiązał się ze swoich obowiązków lub towar przyszedł uszkodzony, albo jest kiepskiej jakości.

Spór można otworzyć klikając w opcję “open dispute” przy zamówieniu. Należy tam wybrać powód, dla którego otwierasz spór oraz kwotę “refund”, czyli kwotę, którą chcesz odzyskać.

Jeśli nie możecie dojść ze sprzedawcą do porozumienia, po wyznaczonym czasie na waszą dyskusję do akcji wkroczy support Aliexpress, który na podstawie dostarczonych przez obie strony dowodów rozstrzygnie spór na korzyść którejś ze stron. Dlatego tak ważne jest aby dostarczone przez Ciebie dowody były jak najlepsze – dużą rolę może tu odegrać filmik z otwierania paczki, o którym mówiłam wcześniej. Podczas jego nagrywania ważne jest pokazanie adresu na kopercie i numeru przewozowego, nawet jeśli paczka była nierejestrowana. Dzięki temu Aliexpress szybko podejmie decyzję, najczęściej na korzyść kupującego.

 

Jeżeli macie jakieś pytania dotyczące poruszonych przeze mnie kwestii lub inne, o których nie wspomniałam – piszcie w komentarzach, postaram się na nie odpowiedzieć. 🙂

4 myśli na temat “FAQ – najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów na Aliexpress

  1. bardzo pomocny artykuł, a można zapytać jeszcze jak zadać pytanie innym kupującym , którzy zakupili już dany produkt? Dostępne są opinie, ale nie mogę znaleźć linku do zadania takiego pytania…
    Pozdrawiam
    Beata

    1. Dzięki :)!
      Po wejściu w dany produkt (na telefonie) po sekcji z opiniami znajduje się sekcja Question & Answer – to właśnie tam można zadać pytanie osobom, które kupiły już produkt.

  2. hej.mam takie pytanie: wszystkie zakupy przebiegały pomyślnie,zamówienia dochodzą,żadnych sporów i nagle nie mogę sie zalogować do konta,piszą że tymczasowo brak dostępu,ani przez komputer ani przez aplikację w telefonie-nic! do helpdesk nie idzie napisać w żaden sposób.czy to może od strony technicznej coś nie tak??proszę o pomoc jeśli będzie jakieś rozwiązanie…pozdrawiam ciepło

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.